Rocky Road-smoothie


Fick hem ett paket från Fitnessguru idag; proteinpulver med Rocky Road-smak (aldrig testat förr, har i princip bara kört med Whey Complete i choklad eller vaniljsmak tidigare), en tvådelad vattenflaska med fack för vitaminer och andra tabletter, och så hade dom bjussat på en proteinbar med pepparkakssmak som jag åt upp så fort jag fick paketet eftersom jag var så hungrig.
 
Slängde ihop en smoothie eftersom jag var så sugen att testa pulvret och jäklar i min lilla låda vad god den var, och en riktig sötsugsdödare! 1,5 dl nötmjölk, 1 banan, 1 msk jordnötssmör och en skopa proteinpulver.
 
Det var ju trevligt att få hämta ut paketet i affären istället för att få det intryckt i brevfacket. Det har tagit mig tre dagar att få ut min nya väckarklocka ur facket, tillslut fick Micke ut det så det krävdes helt enkelt en brandmannainsats.
 
 

Kommentera här: