Tonfiskröra & mystisk smärta

Mitt nya matupplägg innebär betydligt mer mat än jag är van att äta men det kommer en trevlig bieffekt av det - jag har 0,0% sötsug. 
 
Gjorde en supersmarrig tonfiskröra igår som jag åt på knäckebröd till mellanmål.. 2 dl turkisk yoghurt, 1 burk tonfisk, rödlök, dill, salt, peppar, 2 kokta ägg. 
 
 
Tänkte gymma idag, biceps/rygg. Tog vilodag igår eftersom vi hade riskanalys på jobbet på morgonen plus att jag plötsligt fick en superintensiv smärta i börstet på kvällen i onsdags när jag körde kondis. Jättemystiskt. Kände av det då och då under gårdagen också. Hoppas det är borta nu. Man blir ju lite skraj när det gör ont i bröstet. 
 
Har ju fått en bag-in-egg också! Tyvärr var det ingen ledigvecka inkluderad men den kommer när den kommer.
 
 
 

Kommentera här: