Sushi & solsken

 
 

Idag fick jag äntligen hämta ut mitt stora paket från USA, fylld med Questbars. Det var lite knepigt det där med tull och grejs, men nu är man väl en erfarenhet rikare. Tänk att jag ogillade dem första gången jag testade. 
 
Det blev ett benpass på gymmet idag, kan inte påstå att jag är ett stort fan av utfall men det tar ju ordentligt. Har varit på yinyoga för LK-anställda också. Det gjorde ont och testade tålamodet men är säkert superbra. Ligga där och tänka på ingenting medan ljumskarna förbannar en... känns dock bra såhär i efterhand.
 
Min favvomiddag är superenkel. Äter det flera gånger i veckan, mest för att jag är lite lat med matlagningen just nu. Tortillabröd + sallad + grekisk yoghurt + avokado + kyckling. Och lite rökt lax idag. Mumsfilibabba.

Kommentera här: