Recept för gott humör

Just nu är det marknad i Jokkmokk. Jag, lillasyster och en gammelmoster packade oss in i bilen och åkte dit en sväng på förmiddagen. Mysigt. Inte för smockat med folk, marknadsstånd med roliga saker, och för en gångs skull bara -5 grader. Vanligtvis är det ju i alla fall under -20 under marknaden, vad har hänt?
 
Jag köpte i alla fall en norrbottensring, lite te (Chai och Norrsken), och en massa renkött. Torkat, stek och gravat. Mumsfilibabba!
 
Har lite problem med min dataskärm så jag ser färger och ljus i bilder lite annorlunda på den än andra skärmar visar men det får duga ett tag. Man måste tydligen köpa nåt speciellt kalibreringsprogram för att få till det.
Just nu är jag så galet trött... jag sov ingenting natten mot idag, jag vill verkligen vända tillbaka dygnet från nattskiften så idag blir det en tidig kväll. Säger tack och hej typ nu på en gång. Tänker strunta helt i träningen jag planerat idag för jag har 0,0% energi. Skönt.
 
 

Kommentera här: